افزایش بازدید اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام ، همه چیز درباره تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام ، همه چیز درباره تبلیغات اینستاگرام
(( تبلیغات اینستاگرام ))
اینستاگرام به عنوان محبوب ترین و برترین شبکه اجتماعی توانسته بستری برای تبلیغات کسب و کار های مختلف باشد . به صورتی که در سال 2021 تبلیغات اینستاگرام به عنوان تاثیر گذار ترین و پر درآمد ترین تبلیغات با کمترین هزینه ممکن و تاثیر گذاری در کمترین زمان ممکن شناخته شده اند . شما هنگامی که برای تبلیغات از نوع های دیگر چاپی و دیجیتالی انتخاب می کنید. حداقل در کوتاه ترین بازه زمانی یک هفته تا یک ماه برای نتیجه گیری از این تبلیغات زمان نیاز دارید .
اما در اینستاگرام اگر پیج اینستاگرام خودتان یا ناشر دارای مفادیر بالایی فالوور اینستاگرام باشد. حداکثر زمان مورد نیاز برای نتیجه گیری 24 ساعت است . و شما با انتشار یک تبلیغ اینستاگرام می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید . همچنین اینستاگرام راه های بسیار متفاوتی برای تبلیغات دارد .و شما می توانید با آگاهی نسبت به تبلیغات اینستاگرام بهترین و تاثیر گذار ترین تبلیغات را ارائه بدهید .
اولین اصل : هدف برای تبلیغات اینستاگرام :
مهم ترین اصل موفقیت یک تبلیغ اینستاگرام هدف شما برای تبلیغات است . توجه داشته باشید. شما باید از ساخت تبلیغ خود یک هدف دقیق و مشخص داشته باشید .برای اگر می خواهید یک تبلیغ برای فروش یک نوع ساعت بسازید . باید هدف خود را نشان دادن تمامی ویژگی های این ساعت در بهترین حالت و بهترین جلوه تاثیر گذار قرار بدهید . تا فالوور های بتوانند در یک ویدیو کوتاه یا یک تصویر به تمامی ویژگی های این ساعت از لحاظ ظاهری و باطنی پی ببرند .
شما می توانید از اینفلوئنسر های معروف یا سلبریتی های معروف برای تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید . این افراد با حضور خود در تبلیغات شما باعث اعتبار تبلیغ و جذب مشتری تا چندین برابر یک تبلیغ عادی می شوند .
ممکن است شما از تبلیغ اهداف متنوعی داشته باشید . اما سعی کنید اهداف خود را طبقه بندی بکنید . و مهم ترین آنها را در رده اصلی قرار دهید و قبل از اهداف دیگر به آنها توجه بکنید . برای مثال اگر شما از تبلیغات اینستاگرام قصد به معروف شدن و شناخته شدن صفحه وب سایت خود دارید . قبل از اینکه روی ویژگی های ریز و درشت یک ساعت متمرکز شوید باید روی ارائه وب سایت خود به صورت دقیق و واضح در تبلیغ متمرکز شوید . برای مثال شما باید یک لندینگ ایجاد کنید تا بتوانید فالوور ها را مستقیما به وب سایت خود راهنمایی کنید . این باعث می شود تا شما برای وب سایت خود جذب مشتری داشته باشید .
اما یکی از مهم ترین مزیت های تبلیغات اینستاگرام CTA است . شما با CTA می توانید به راحتی نسبت به دیگر تبلیغات به اهداف خود برسید .تنها باید دقت داشته باشید. که CTA را کاملا دقیق و درست انتخاب کنید . تا مشکلی برای شما ایجاد نشود .
دومین اصل : تبلیغات چشمگیر اینستاگرام :
شما باید بتوانید برای تبلیغات خود از مکان ها ، وسایل ، دیزاین ، دکور و مدل هایی استفاده کنید .که خاص و چشمگیر باشند تا بتوانید بهترین و زیبا ترین تصویر ها را برای تبلیغات اینستاگرام ارائه بدهید . این باعث می شود. تا حتی اگر شما در حال ارائه یک محصول بسیار عادی هستید . این محصول نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار برتری پیدا کند و برند شما به یک برند خاص و معروف تبدیل بشود .
شاید از ظاهر اهمیت ارائه یک تصوید چشمگیر بسیار بالا نباشد. اما در باطن حدود 50 درصد موفقیت شما و حتی بیشتر به ارائه یک تصویر چشمگیر مربوط می شود . چرا که هنگامی که شما برای تبلیغات اینستاگرام خود از فضاهای خاص استفاده می کنید .باعث می شوید تا تصاویر ارائه دهنده تبلیغ مانند یک تبلیغ نه بلکه مانند یک پیشنهاد دوستانه برای خرید به فالوورها به نظر برسد . در نهایت پست شما نسبت به پست های دیگر برتری پیدا می کند .
توجه داشته هنگامی که مخاطب یک تصویر دوستانه مشاهده می کند احساس خوبی پیدا خواهد کرد و تصور میکند که با خرید محصول شما تا همیشه همان احساس را خواهد داشت .پس مسلما بدون درنگ محصول شما را خریداری میکند .
برای مثال اگر شما یک ساعت را در تصویری مشاهده کنید .که دارای دکور خاص ، دیزاین ویژه و طیف رنگی عالی است. مطمنا نسبت به خرید آن مشتاق تر ساعتی خواهید بود .که تنها روی یک میز گذاشته شده و به شما گفته می شود که آن را خریداری کنید .
شاید تبلیغات ساده هم فروش بالایی داشته باشند . اما هیچ زمان فروش یک تبلیغ عادی نمی تواند .با فروش یک تبلیغ منحصربه فرد در اینستاگرام برابری کنید . درواقع می توان گفت به هر میزان که تبلیغات اینستاگرام شما چشمگیر تر باشد فروش بالاتری را تجربه خواهید کرد .
سومین اصل : استفاده از هشتگ گذاری در تبلیغات اینستاگرام
توجه داشته باشید در اینستاگرام تنها شما نیستید. که تبلیغ یک ساعت ، یک لباس ، یک ماشین و… را انجام می دهید . اینستاگرام دارای یک میلیارد کاربر است که شاید هزاران نفر دقیقا تبلیغات محصولاتی همانند شما انجام می دهند .
هنگامی که شما یک عکس را منتشر می کنید .، آن عکس به عنوان یک تبلیغ با دیگر تبلیغات اینستاگرام برای فروش بالا و جذب مشتری وارد یک مسابقه می شود . علاوه بر اینکه میزان فالوور های شما تاثیر بالایی رو برنده شدن. این تبلیغ نسبت به دیگر تبلیغ ها دارد . شما باید از هشتگ گذاری نیز استفاده کنید .
هشتگ گذاری در اینستاگرام باعث می شود تا تبلیغات شما در اینستاگرام هدایت شوند . برای مثال اگر شما ارائه دهنده یک تبلیغ درباره ساعت هستید . حتما باید از هشتگ هایی مانند # ساعت # فروش ساعت # خرید ساعت و… و به صورت حتم # نام تجاری برندتان استفاده کنید . تا اگر شخصی قصد به سرچ کردن یک هشتگ در اینستاگرام برای خرید ساعت داشت تبلیغات شما نیز از طرف اینستاگرام به او معرفی بشود .
شاید از نظر شما این موضوع بسیار مهم به نظر نرسد. اما قابل ذکر است. که روزانه میلیارد ها سرچ در اینستاگرام صورت میگیرد تا کاربران بتوانند .محصولات مورد علاقه خود را پیدا کنند و سفارش بدهند . شما نیز می توانید یکی از پیشنهادات برای خرید کردن به آنها باشید . و جذب مشتری کنید .
از طرفی دیگر هشتگ گذاری نه تنها باعث فروش بالای شما می شود . بلکه باعث می شود تا بازدید پست اینستاگرام شما بالا برود و پست شما بتواند در آکسپلور اینستاگرام انتشار پیدا کند . در نتیجه نرخ تعامل برای تبلیغ شما افزایش پیدا خواهد کرد .
چهارمین اصل : کیفیت تبلیغات اینستاگرام
توجه داشته باشید شاید تمامی کسب و کار هایی که ارائه دهنده تبلیغ هستند .نتوانند از دوربین های عکاسی حرفه ای استفاده بکنند . اما بهتر است. تا زمانی که به یک دوربین عکاسی حرفه ای یا یک دوربین با مگاپیکسل بالا دست پیدا کنید. از یک عکاس حتما برای ارائه تبلیغات خود کمک بگیرید .
این اصل بسیار در چشم نمی آید اما تاثیر بالایی در اثرگذاری تبلیغات شما دارد . حدود 50 درصد از افراد به تصاویری که کیفیت بالایی ندارد .توجه نمی کنند و اگر شما ارائه دهنده تبلیغات بی کیفیت در اینستاگرام باشید .به صورت حتم حتی با رعایت دیگر نکات با شکست در فروش خود روبه رو خواهید شد . تا حدی که می توانم بگویم فروش شما به چیزی کمتر از نصف فروش شما هنگام ارائه یک تصور با کیفیت از همان تبلیغ خواهد رسید .
سعی کنید برای جذابیت تبلیغات اینستاگرام خود در صورت بودجه بالا یا پس کسب درآمد از کسب و کار خود از دستگاه های نورپردازی استفاده کنید . تصاویری که از نور بالا برخورد دار هستند .کیفیت بالا تر و در نتیجه تاثر گذاری بالا تر دارند . اما اگر قادر به استفاده از دستگاه نورپردازی نیستید . حتما برای عکس برداری از ساعت روز که نور خورشید به مقدار بالا است استفاده کنید .
پنجمین اصل : بالا بودن فالوور اینستاگرام
توجه داشته باشید. ارائه یک تبلیغ عالی حتی با رعایت تمامی نکات تنها و تنها حدود ده درصد از یک فروش بسیار بالا و کسب درآمد کلان را تشکیل می دهد . چرا که اگر شما حتی بهترین تبلیغات هم ارائه بدهید اما فالوور های زیادی برای مشاهده آن نداشته باشید . در نهایت تبلیغات شما با شکست روبه رو خواهید شد .
بگذارید یک مثال بزنم . تصور داشته باشید. که می خواهید به صورت رایگان به مردم طلا هدیه بدهید . اما در مکانی مانند یک بیابان بدون هیچ انسانی هستید . آیا با وجود اینکه شما می خواهید یک طلای گران قیمت و زیبا را به صورت رایگان هدیه بدهید کسی هست که از شما آن را دریافت کند ؟
در نهایت مسلما شما می مانید. و طلاهایی که هیچکس آنها را دریافت نکرده است . حال اگر شما در یک مکان اصلی در میان شهر باشید در عرض کمتر از ند دقیقه تمامی طلاها از شما دریافت می شوند . در اینستاگرام نیز وجود فالوور به همین میزان مورد اهمیت است . شما درصورتی می توانید یک فروش خوب داشته باشید که فالوورهای بالا داشته باشید .
اگر دارای پیج اینستاگرامی نیستید .که مقدار فالوور بالا داشته باشد می توانید از خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک و بازدید اینستاگرام برای پست خود استفاده کنید .
خرید فالوور ارزان ، افزایش فالوور اینستاگرام با کمترین هزینه


خرید لایک ایرانی ، افزایش لایک اینستاگرام

خرید بازدید اینستاگرام ، افزایش ویو ویدیو

تبلیغات اینستاگرام ، همه چیز درباره تبلیغات اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی ، صفر تا صد خرید فالوور ایرانی

خرید لایک ایرانی ، افزایش لایک اینستاگرام
